Как да помогнем?
Може да потърсиш и по-долу
Кликни върху иконата за продил, за да минеш през стъпките на регистрация. Ако имаш нужда от
допълнителна информация, свържи се с нас на имейл: info.dolcegusto@bg.nestle.com или на тел:
0800 1 6666.
За да получиш друго писмо за потвърждение, моля влез с имейла и паролата си. Тогава ще
трябва да въведеш отново имейла си, след което автоматично ще ти пратим писмо за
потвърждение на посочения адрес. След като кликнеш на линка в писмото ще активираш
профила си.
Ако връзката не е ативна, моля копирай и постави линка в лентата за адрес на твоя браузер.
Да, сайтът на NESCAFÉ® Dolce Gusto® е напълно подсигурен.
При забравена парола, кликни на „”Забравена парола?” и въведи имейл адреса, с който си
регистриран/а. Ще ти бъде пратено писмо с нова парола. След като я въведеш може да я смениш
с друга.
Не. Информацията в даден профил важи само за него.
За да използваш този сайт, трябва да имаш активирани “cookies” на компютъра си. За да ги
активираш, отиди на „Тооls” на браузера си и избери „Internet Options”. От там можеш да
промениш настройките за сигурност и поверителност, за да активираш „cookies”. Този сайт няма
да функционира правилно ако нямаш „cookies”. За Apple Mac, моля свържи се със съответния им
технически екип.
При проблем с паролата, отиди на “забравена парола” и въведи имената си и e-mail адрес. Ще ти
пратим e-mail с нова парола. След като влезеш с нея, можеш да я смениш с нещо по-запомнящо
се
Можеш да промениш профила си като кликнеш на «редактирай профил». Ако смениш e-mail
адреса си, ще получиш ново писмо за потвърждение. Молим да се спазват инструкциите, описани
в писмото. При проблем, потърси ни на 0800 1 6666.